zondag 28 november 2010

worteltjestaart

Gister avond was Koen zn verjaardag, en ik had beloofd een taart te maken. En naar Kai's idee en met Wessel's hulp gingen we een worteltjestaart maken. We hadden helaas geen bakvorm in de vorm van een konijn : (. Maaar hij is wel heel mooi geworden. Alleen heb ik helaas geen foto genomen. Maar die komt nog wel, later. Anyway, ik vond em best lekker : D Behalve de enorme dikke laag fondant die er omheen zat, dat was echt te veel xD. De verjaardag was super gezellig, ennn er was singstar :D En ik heb gewoon verloren, 2x! 1 uur lag k in me bed en ik kon echt niet slapen. Toen ik eindelijk in slaap viel werd ik om het half uur wakker, en dat tot 6 uur s'ochtends door. Toen doorgeslapen tot half 9... En ik stond op en had me toch spierpijn in me buik. Als ik nu lach doet het echt pijnnn XD .. zo hard heb ik nou ook weer niet gelachen, dat ik er spierpijn van krijg of wat het dan ook is... blijkbaar wel XD.
Zometeen ga ik naar het optreden van Zaza in het Blok : D, dus daar horen jullie ook nog van : )

1 opmerking:

ArtZinside zei

hihi box voor de spierpijn-in-je-buik xD