zondag 7 november 2010

Lachen

Gister weer naar de HKU geweest. Ons huiswerk werd eerst besproken, dat duurde echt super lang... En hij vond het ook nog eens niet goed wat ik gemaakt had, dus ik had er al meteen niet meer echt zin in XD. Maar toch aan de slag gegaan. We moeten één onderwerp uitkiezen wat dicht bij ons ligt, en daar moeten we beelden mee maken. Hierbij gaat het vooral om de communicatie, begrijpt de gene die jou beeld ziet, wat je ermee bedoelt. Het vorige blok was juist dat je iets moest maken zonder er bij na te denken en het mocht niets betekenen of voorstellen. Dus het is wel een moeilijke overstap. Maar toen ik eenmaal aan de slag ging met mijn onderwerp gister, vond de leraar het toch weer goed. Ik heb als onderwerp lachen gekozen. Je moet dus gaan associeren en daar beelden bij maken. Waar komt lachen vandaan? Het is een gevoel wat je niet kan bedwingen, het komt meestal zomaar als een explosie. Hoe lachen mensen, wat voor houdingen nemen ze aan, vanuit waar komt hun lach.

Ik vond het wel grappig want nadat we 2 uur achter elkaar serieus alles hadden besproken, en ik dus 2 uur serieus en stil moest zijn, barstte ik echt in lachen uit toen het afgelopen was. Gewoon omdat ik dan zo lang niet gelachen heb en dan moet het er even uit XD. Ik weet wel zeker dat dit onderwerp goed bij mij past, dus ik ga er gewoon mee verder. Hier zijn nog een paar schetsjes die ik gister gemaakt heb.




Gister nog naar het filmavondje bij Zaza geweest. Was weer heel gezellig :). We hebben American History X gekeken en The Proposal.
Volgende week weer lekker naar school, hopen dat ik snel al mn cijfers terug krijg. Er staat echt nog niets op het magister. (frustrating!) Enn donderdag naar Di-rect in Den Haag ! Ik heb er echt zin innnn!

1 opmerking:

Lynn zei

Whaha, en dat terwijl ik alles al bijna terug heb :)
Ben er volgende week niet, dus die cijfers moeten een weekje wachten....
OP NAAR LABSTAGE :D