dinsdag 9 november 2010

Hamm

Jaa vannochtend eerst tekenen gehad, gingen we wéér stilleven tekenen. Word je ook helemaal gestoort van... Maar gelukkig mochten we er nu 3 uur aan werken, dus ik had ik de tijd om het af te maken. Ik herinner me net dat ik er een foto van gemaakt had! Maar daar is hij nog lang niet af hoor... maar heb ik geen foto van dat hij af is, dus jullie zullen het hier mee moeten doen!
Na tekenen had ik weer 2 uur tussenuur, gaap. Maar daar gaat het verhaal nou net over. Nina had mij het varkentje 'Hamm' van Toy Story gegeven. Die poppetjes die je nu bij de Albert Hein krijgt. En je kunt hem zo inknijpen omdat hij van plastic is, en dan vaccuum zuigen omdat er een gat in de onderkant zit. Dus opeens laat Anika zien dat dat ook op je gezicht kan. Haha, en ik kwam niet meer bij van het lachen en we hebben er dus even een serie foto's van gemaakt.





En.. toen hadden we wiskunde, en toen kwam Glenn opeens binnen met een cake. En toen mochten we hem opeten ! Dus thanks Glenn voor de cake :D!
Daarnet heb ik ook nog iets gemaakt voor mn 'lachen-project', wat ik ook wel leuk vond om te laten zien : )


1 opmerking:

ArtZinside zei

whooww ik wil ook cake, en die handen zijn vet!