vrijdag 12 november 2010

Di-rect

Gister avond ging ik naar Di-rect in Den haag. Het was zooo leuk! We moesten uit school naar de trein fietsen, heerlijk met dat weer van gister ;). Maar gelukkig had m'n moeder me nog mijn regenpak gebracht, ... en mijn kaartje en camera xD. Maar we gingen dus met de trein naar Den Haag. Eenmaal aangekomen gingen we eerst op zoek naar een Pizza Hut. Dat duurde super lang, maar uiteindelijk hadden we het gevonden : ). Toen zijn we weer terug gelopen naar het paard, en er waren nog zo weinig mensen dat we gewoon vooraan konden staan ! Haha ik heb nog nooit zoveel ruimte vooraan gehad, echt bizarrr. Het voorprogramma was wel oke, Pop Up Animal Kids heette ze.
Enn toen eindelijk Di-rect! Was echt grappig, want er waren mensen die vroeg waren gekomen, en vooraan in het midden stonden. En opeens wordt er een of andere lichtgevende totempaal neergezet en hun zien niets meer XD. Enn toen eindelijk begon het. Ze waren echt tof! Er werden superveel liedjes van het nieuwe album gezongen, en een paar van oude. Haha en opeens stond Dennis Weening op het podium, ging die crowdsurfen! hahah eerste keer in me leven dat ik dat gezien heb! Het hele concert was gewoon geweldig : ) Hmm het was alleen jammer dat we op de terug weg 2x naar de trein moesten rennen.. Maar ik ga het kort houden en jullie nog wat foto's laten zien. Zometeen komen de meiden voor een echt meiden avondje : ). Dusss ik moet nog opschieten.




1 opmerking:

ArtZinside zei

was leukkk ik lees t al!