vrijdag 19 november 2010

Mad World

Ja, eigenlijk omdat ik gewoon even een blog moet schrijven. Deze week niet veel bijzonders gebeurt, heb inmiddels al mn cijfers terug! Gelukkig geen enkele onvoldoende :D. (Waar ik wel voor vreesde) Maar het viel allemaal reuze mee :). Vandaag en gister heerlijk 40-min rooster, dus ik was lekker vroeg uit. En waarschijnlijk maandag ook, dus dan ben ik 10 over half 12 uit ! Moet ik maar eens aan mn surprise gaan werken. Ik weet al helemaal wat ik ga maken, ...alleen nog niet hóe XD. We doen surprises met Ilse, Zaza, Jojo, Carola, Jess, Joshua en Glenn. Dus dat wordt super leuk! En ik doe ook nog met de meiden van VWO sinterklaas vieren (het grote sinterklaas spel. je weet wel met die dobbelsteen en dan cadeautjes). En dat doe ik ook nog eens met de familie! Dus dat wordt een grote sinterklaas viering :) Maar wel leuk ^^. Enn ik moet natuurlijk nog naar 'Sint' ! Haha hij schijnt best eng te zijn.. en voor 16+ XD!
Morgen ga ik weer naar de HKU. En ik word lekker gehaald met de auto :D Heel Utrecht ligt plat ofzo (jeej voor mij!).
Verder ga ik jullie niet meer vervelen! Alleen nog dit liedje, voor als je even rustig wilt genieten.
Enjoy!

Geen opmerkingen: