maandag 19 september 2011

Tuinen

Nog even een update blogje ! Ik moet namelijk nog even vermelden dat ik vrijdag aangenomen ben bij de Tuinen op de Oosterhof! Ik begin vrijdag 30 september, dus ik heb er heel erg zin in :). Morgen weer naar school, dus heel het weekeind lekker huiswerk aan het maken. Het is nu gewoon zo fijn dat je huiswerk op krijgt waarbij je zelf je eigen inbreng mag geven.
Ik werk nu aan de opdracht, dat ik een foto van een artiest moet zoeken. Die moet ik op 4 verschillende manieren namaken op een groot vel, en uit mijn werkwijze moet de muziek te zien zijn. Ik moet dus ook met de muziek aan gaan schilderen. Het is vandaag af, dus dan maak ik er wel wat foto's van (als ik het geslaagd vind natuurlijk he!)

Verder zag ik vandaag dat Coldplay naar Ahoy komt. Dus aan de ene kant was ik heeeeel blij, maar aan de andere kant dat ik KAK neeeee ik heb nog geen geld daarvoor!. Dus ik weet nog niet wat ik ga doen.. De kaartjes gaan 23 sept in de voorverkoop.

En dit liedje wil ik even laten horen.. voor degene die hem niet nog niet kennen (schande!). Wat ik betwijfel want hij is nogal populair op het moment. Maar ik vind vooral de videoclip heel erg leuk, zoiets wil ik zelf ook wel heel graag een keertje doen!
(hmmm.. en hijzelf is een beetje eng, hij heeft echt een grote mond xD)

Geen opmerkingen: