donderdag 22 september 2011

Kunst

Ik zit nu op het alexandrium. Net een cadeautje voor me zusje gekocht, haarverf, en een nieuwe rugtas (wooosj mega groot alles past perfect 4 vakken) waren ze vergeten dat beveiligings ding er af te halen. Zon rond plastic ding weetje wel. Dus ik had nog tijd over dus ik loop even de new yorker in.. Gaat dat alarm af. Dus die mensen al mn tassen omkeren alles er uit. Blijkt dat het die nieuwe tas was ><. Dus ze hebben hem er even afgehaald.
Maargoed, kunst dus. Ik zit nu buiten mn tas in te ruimen, en er komt een klein jongetje op een fietsje aan met zijn moeder en hij ziet een groot kunstwerk wat hier staat (zie foto bovenaan) en zegt tegen zn moeder ' mammm wat is dat? ' waarop die moeder zegt '... Dat ik kunst. Daar kan je naar kijken' hahah dat vond ik echt grappig, verdere belangstelling had hij er niet voor haha.

2 opmerkingen:

Brigitte aka Scrappassie zei

Ben benieuwd naar je rugtas!! En kunst is toch om naar te kijken? ;-)

ArtZinside zei

hahaha ik heb zoiezo al geen belangstelling voor die kunst