zondag 25 september 2011

Happy bday to Monika

Vandaag was Monika jarig, dus we hebben heerlijk ontbijt en de cadeautjes gegeven. Ik had voor haar een nieuwe krultang gekocht (Zo'n curling wand) Werkt echt zoo perfect. Ik wou dat ik zelf geen krullen had zodat ik dat ding kan gebruiken haha! Maar ik had mn haar gekruld met dat ding, zag er niet uit. Dus toen maar weer nat gemaakt en zelf de krullen er in geföhnd, veel beter. Verder had ik nog een klein cadeautje er bij gegeven, want ze wist al dat ze die krultang zou krijgen. Ik zag opeens ' Het grote Nick en Simon boek'  liggen. Dus ik dacht natuurlijk dát moet ik hebben! haha echt heel grappig.

Maar natuurlijk meteen haar haar gekruld voor de verjaardag van vanmiddag. Haha we hebben nog grappige foto's gemaakt. Misschien vindt ze het niet zo leuk dat ik die post, maar goed ze zijn wel grappig en kan ik meteen dr haar laten zien. Ik ben er echt niet zo lang mee bezig geweest, ookal lijkt het van wel :P




Hahah super grappig xD!

De verjaardag was heel gezellig. Mn moeder en in hadden 2 super mooie taarten gebakken. Ik ga meteen even vragen om die foto's want dan kan ik die meteen hier plaatsen. ( De eerste foto is die van mij, de tweede van mn moeder.. maar daar had ik geen duidelijke foto van)




s' Avonds nog met mn oom, tante, neef en nicht kapsalon gegeten. Nou ja.. ik niet dan want ik had totaal geen honger meer na al die chips en taart enzo. Nu moet Monika gauw haar tas inpakken want ze gaat 4 dagen naar Luik, Aken en Maastricht met school. Echt gek hoor, want altijd als we lang van elkaar weg waren dan was ik degene die weg was haha!

Morgen weer flink aan het huiswerk. En ik wilde jullie nog een liedje laten horen. Toen ik van de zomer in Engeland was, was hij daar constant op de radio, echt een heel mooi liedje dacht ik. Dus ik had het even onthouden. En nu kijk ik vanochtend MTV zie ik opeens 'BRAND NEW' A Team - Ed Sheeran. Haha dus dat was wel grappig.


1 opmerking:

ArtZinside zei

gelijk het liedje gedownload! en die taart is nice! hihi