donderdag 15 september 2011

Kriebels

Gister kwam ik helaas tot een schokkende ontdekking. Ik was de hond aan het aaien en opeens zie ik over haar buik echt honderden vlooien lopen. Echt verschrikkelijk... dus vandaag mn moeder naar de dierenwinkel gegaan. Allerlei verdelgingsmiddelen gekocht. Er liggen dus nu overal vlooien door het huis omdat die van een pilletje al die vlooien dood gaan en vallen xD
Alle stoelen staan op de bank, en een stoel voor de trap. Zodat ze niet meer naar boven kan of op de bank kan gaan zitten.
Ook moet het hele huis ontsmet worden. Dus alles wordt gewassen... En als we allemaal weg zijn moet het hele huis bespoten worden met .. spuitsel.

Het is echt heel zielig voor Blooper want ze heeft echt super veel bulten over dr hele lichaam.. super veel jeuk. Het schijnt dat ze ze heeft gekregen van de egel die in onze tuin regelmatig rondwandelt. Haha, en we vonden hem nog wel zo leuk xD Anyway, een heel gedoe dus... Voor zover mijn spannende avonturen.

Ik moet zometeen om kwart voor 3 pas op school zijn, dus ben nu bezig met de bakken huiswerk die ik heb gekregen. (Wat ik helemaal niet erg vind hoor! Het is super leuk ;))

(Hahah sorry als jullie nu ook allemaal de kriebels hebben!)

(En voor nog meer vlooienverhalen Murder )

2 opmerkingen:

ArtZinside zei

hahaha deze is kort en krachtig, die van je moeder wat spannender!

FabuleusFifties zei

Ja,ja, het spijt je helemaal niet dat wij nu overal zitten te jeuken. Maar goed, heb wel gelachen hoor.

groetjes Irene