dinsdag 19 april 2011

Warmm.. koud

Vandaag werd het super lekker weer, dus ik dacht ik doe een rokje aan zonder panty er onder. Dat kan wel, zo warm is het wel. Nou ik had het dus echt super koud op school.. dus k ging naar huis fietsen en weer terug in 45 minuten. Ik dus keihard fietsen, ik had het ZO warm he. Achterlijk idee om nu naar huis te gaan om warmere kleren aan te trekken dacht ik. Maar ik deed het toch maar. Onderweg zo'n 20 vliegen doorgeslikt. Ze kwamen met zn honderden tegelijk op me af. Heerlijk lente.. Dus eenmaal thuis was ik zo bezweet dat ik maar al mn kleding verwisselt had. Wil ik even me Capri Sonne pakje drinken, istie helemaal geknalt in mn tas. Daar had ik helemaal geen tijd voor! Dus ik alles opruimen.. had nog een kwartier om naar school te fietsen. Dus ik weer keihard fietsen. Fietsen er 4 jochies van 10 jaar op het fietspad, en ze laten mij er niet langs, dus ik bel even. Gaan ze aan de kant, gooien ze een boterham naar me! Of het allemaal al niet erg genoeg was xD. Dus ik kom natuurlijk weer helemaal oververhit op school.. Stond ik nog bij het verkeerde lokaal. Maar ik had wel gelijk, want ik had het in het lokaal na een half uur alweer koud! Nou voor zover mn avontuur van vandaag... Heb ik wel de brandoefening gemist.. blijkbaar haha.

2 opmerkingen:

FabuleusFifties zei

Hihi, geweldig verhaal. Dit was duidelijk JOUW dag!

Groetjes Irene

ArtZinside zei

hahaha ja echt een INGE belevenis.. lekker die boterham?!