zondag 24 april 2011

Dagje motor

Vandaag ging ik met mn vader even op de motor weg  :) Echt geen idee eigenlijk waar we allemaal geweest zijn.. Allemaal kleine dorpjes en mooie landweggetjes. Het was echt heeerlijk weer, dat dachten al die fietsers ook xD. Onderweg zijn we een paar keer gestopt. Echt al die terrasjes waren zoooo druk! Verder nog keihard een vlieg in me oog gekregen. Dat doet al pijn als je op de fiets zit laat staan op de motor xD. Bij de laatste stop wilde me vader een foto van me maken, had hij heel handig 2 filmpjes gemaakt van 1 seconde.. Howww :(. Dus ik had ze even geupload naar Youtube, en een printscreen gemaakt xD. Dus het gaat even om het idee.

Thuis heb ik de Foo Fighters film Back and Forth gekeken. Ik was weer slecht bezig geweest, want ik had hem gister gedownload. Ik was er naartoe geweest in de bioscoop en ik wilde hem zoooo graag nog een keer kijken.. heel lang al. Ik wilde hem gewoon kopen, maar ja hij kwam maar niet uit op DVD. En in Amerika lieten ze hem gewoon op tv zien, dus al die mensen konden hem gewoon opnemen ><. Unfair! Maar als hij uitkomt wil ik hem hebbenn! Dus voor iedereen die de Foo Fighters leuk vindt, kijken, want dit is echt awesome : D



Ahhhh en dat je niet meer fatsoenlijk Youtube filmpjes op je blog kunt zetten... is niet zo awesome.

Geen opmerkingen: