zaterdag 23 april 2011

Drukke dag

Even bijpraten. Sinds gister heb ik een baantje! Ik ga de ochtendkrant bezorgen bij de Telegraaf. het verdient echt heel goed :). Dus ik had gister mijn adressenlijst al gekregen, dus vandaag ging ik even kijken waar alles was. Twee huizen niet kunnen vinden. Die hele buurt is zooo ingewikkeld. Opeens denk ik het gevonden te hebben ben ik op eens weer in een andere straat. (Voor de gene die in Nieuwerkerk wonen, de mossen en de kruidenbuurt...) Dus ik was er echt 2 uur mee bezig.. Morgen nog een keer doen en hopen dat het sneller gaat xD. Dusss vanavond ook de verjaardag van Glenn, dus ik was even opzoek gegaan naar een cadeautje. En na een lange zoektocht op het Alexanderium ben ik eindelijk geslaagd. Ook weer dingen gekocht die ik niet wilde kopen xD SCHOENENN! En jongens als ik ze aan doe naar school kom dan niet aan met de opmerking 'Inge! Wat ben jij lang!'.... Gohh you noticed. Haha. Ik zal dr even een foto van maken, want ik ben er super blij mee! Hakken zijn namelijk schaars in mijn koeien maat : ) Hmmm op de foto zien ze er nog niet eens zo hoog uit. Maar dat zijn ze best wel, kheb dr zelfs moeite mee xD


1 opmerking:

ArtZinside zei

vet joh! hihi wel aan doen hoor naar school!