vrijdag 4 maart 2011

Texel

Het is vakantie en ik ben helemaal in de war met de dagen.. Ik ging dus eergister naar Texel, met Wessel. Je kon met CJP zo'n dagkaart kopen voor de trein van 10 euro, en ik dacht wat is het verste weg om naar toe te gaan. En toen bedacht ik me opeens dat ik nog nooit op Texel was geweest dus ik vond dat wel een avontuurlijk plan xD. Dus om 5 voor half 10 namen we de trein, ik was een half uur te vroeg.. En het was koudd! Pas om 12 uur waren we in Den Helder, en toen gingen we naar de boot lopen.. terwijl we ook gewoon met de bus konden, máár ik wilde lopen. Dus toen op een gegeven moment wisten we even niet waar we heen moesten, maar op dat bordje stond Haven, dus ik vond dat we die kant op moesten en dat deden we dus. Waren we helemaal omgelopen waren we nog eens bijna te laat voor de boot xD. Maar we hadden hem gelukkig net gehaald anders moesten we een uur wachten.. Dus eenmaal op de boot zaten we buiten, en ik zit een beetje naar het water te kijken en opeens zie ik iets uit het water springen! Dus ik slaak een oerkreet, en denk vervolgens 'ben ik nou achterlijk.. ik zag toch een zeehond' dus opeens zie ik hem weer 'EEN ZEEHOND IK ZIE EEN ZEEHOND' xD geloof me ik was helemaal blij xD. 20 minuten later zaten we op Texel en gingen we een fiets huren.. en niet zomaar een fiets! Een tandem! Dat was op t begin niet zo fijn door het niets (weilanden) fietsen met wind tegen.. Het was trouwens echt slecht weer xD Echt alleen op Texel was het mistig en koud en de rest van Nederland lekker zonnetje... Maargoed we gingen eerst maar gewoon fietsen en toen gingen we de bordjes volgen door het bos naar Ecomare want daar was het strand. Na het strand gingen we nog naar een uitkijktoren en daarna naar Den Burg waar we warme chocomelk hebben gedronken en toen was het alweer kwart over 4. Trouwens echt een leuk dorpje.. ik begrijp alleen niet waarom je op Texel zou willen wonen maargoed. We hadden om 5 uur de boot terug, geen zeehond gezien helaas hahaha. In Den Helder nog even snel wat bij de mac gehaald. (Gezonde dag bijna goed afgerond maar toen kwam de mac-verleiding). Om 6 uur begonnen we aan onze lange lange terugreis met de trein. Woow ik was zo moe toen ik thuiskwamm, maar dat was ook de bedoeling : ) T was een super leuke dag, en ben ik toch nog een beetje op vakantie geweest ^^.

Enn gister avond hadden we voor Zaza een surpriseparty filmavond achtig iets geregelt. Het was helemaal gelukt! Alleen hadden we om kwart over 7 vlak bij haar huis afgesproken, en ik was te laat... dus ik schaamde me alweer. Bleek dus dat Carola toen nog niet eens vertrokken was xD Kwam ze pas om 10 over half 8 aan ofzo hahaha. Toen gingen we naar binnen, Zaza helemaal verrast (duh xD). Dus dat was superrr leuk. Alleen we wilden singstarren, was Carola de mircofoons vergeten, dus ging ze weer terug naar huis fietsen xD Maar we hebben echt een super leuke avond gehad ^^.

Nog maar 3 daagjes en dan weer naar school! Maar morgen nacht nog museumnacht : D Zin innn!

1 opmerking:

ArtZinside zei

hihi wat kom ik toch weer lekker slim over in jou blog.. jammer dat het allemaal waarheid is.. xD