zondag 13 maart 2011

Museumnacht en bijpraten.

Ja bereid je maar voor want dit wordt een lange blog, sinds ik sinds 4 maart niet meer geblogd heb...

5 maart ging ik met Joelle, Jess, Joshua en Ruben naar museumnacht in Rotterdam. Het was mn eerste keer. We kregen als toegansbewijs zo'n badge (haha dan moet ik aan Pokemon denken xD) en daar zat dan zon lichtje op. We gingen eerst naar de opening waar een lichtshow gegeven werd, was echt superr vet! Erg spooky haha. Enn onderweg kregen we nog lekker koffie : )


















Het was echt heel erg druk, maar we gingen toch eerst naar de Kunsthal naar de voorstelling 'I Pomise to Love You'. Want die had ik nog niet gezien. Het was echt heeeel mooi en veelzijdig. Er was ook een werk waarin je in het midden moest gaan staan en dan hoorde je een heel orkest spelen, en op de doeken om je heen werden dan beelden van mensen geprojecteerd die aan het spelen waren. Alleen dan zonder instrument. Kvond het zo leuk dat ik daar een filmpje van gemaakt heb.



Dat waren de foto's van I Promise to Love You. Nadat Jess nog even in het museumwinkeltje had gekeken gingen we naar het volgende museum. Joelle en ik wilde heel graag naar het Boijmans van Beuningen omdat daar dé pindakaas vloer van Wim Schippers lag. Natuurlijk was het daar nog drukker, want het was wel de hoofdattractie van de avond. Dus wij eerst in de rij staan voordat we naar binnen mochten, rook wel lekker daar xD!

Hierna zijn we naar buiten geweest, even een mac opgezocht. En we wilden heel graag met de museumboot, dus we gingen op dat kaartje kijken wat we gekregen hadden en gingen naar de plek lopen waar die boot stopte. Maar het bleek dus dat hij pas over 40 min zou komen. Dus we hadden besloten dan maar te lopen naar Villa Zebra.

Dus wij over de Erasmusbrug naar Villa Zebra. Daar hebben we de tentoonstelling Moeders en Vaders gezien. We gingen een test doen of we elkaar wel goed kende. En je kon met de kindmachine een kind maken van 10 jaar xD. Enn we hebben een tijdcapsule gemaakt, die je dan pas weer over 10 jaar open mag maken. Maar we moesten nog opschieten want de boot kwam alweer om 12 uur. Wij dachten dat die boot ons gewoon naar de overkant zou brengen.. Maar we kregen ook nog een hele show met gedichtjes en liedjes en goocheltrucs xD. Ging die man een quiz houden: Neem een kleur onder de tien in je gedachten. - zwart? - nee, het goede antwoord was woensdag! XD Joshua was de gelukkige man die een zoen van de vrouw van die boot kreeg, hahahah moest zo hard lachen. Maar toen werden we dus afgezet bij de Kuip.. en mijn trein ging om 0:55, en het was 0:35... Dus dat ging ik niet meer redden, dus heeft Jess haar moeder ons thuisgebracht :).



Nou een geslaagde avond dus :). Maarja, toen was het alweer zondag en was de vakantie dus alweer bijna over! Maandag had ik heerlijk maar 1 uurtje les s'ochtends. Verder was de week niet zo heel erg boeiend, ik ben donderdag met de toetsweek begonnen, ik had eerst geschiedenis ging goed.. en toen heb ik naar de bios gegaan. Ik ging met m'n tante's en m'n moeder naar Rango. Die film over die hagedis, die wordt ingesproken door Jhonny Depp. Hij leek me zooo leuk, maar hij viel echt tegen dus dat was wel jammer... Maar in de voorstukjes zag ik wel een flim die ik absoluut wil zien, volgens mij is deze echt heel erg grappig xD Het gaat over een blauwe papagaai die niet kan vliegen en op zoek gaat naar de enige soortgenoot van zijn soort die nog over is.



Oh en ik zit met een dillema. Ik wil namelijk mijn haar kort knippen, maar dan ook echt kort. Maarja het is wel in een keer een groot verschil. Er zitten alleen maar voordelen aan, nou ja er zitten meer voordelen aan laat ik het zo zeggen. Ik wil het ongeveer zo laten knippen :



Ennn dit liedje als afsluiter want ik vind hem zoooo leuk!

1 opmerking:

ArtZinside zei

vet joh dat korte haar! moet je doen! wel voor de zomer zou ik zeggen nu nog niet..