vrijdag 25 maart 2011

Leuke dingen

Allemaal leuke dingen in dit blog : )

AAAH allereerst: ik kom net thuis, en mn Pinkpop kaart is er! Nu is het echt echt!

En ik wil jullie even een leuk liedje laten horen. Haha, ik word er echt blij van! Zeker in combinatie met dit leuke weer ^^.



Enn ik heb nog twee leuke gedichtjes die ik zag in het Nederlands lokaal. Eentje die ik echt niet snap, dus als je er uit komt zeg het me dan:

Jij denkt
dat als ik
dat jij dan
zodat jij mij
en ik niet

Als jij denkt
dat ik dan
zal ik
zodat ik jou
en jij niet

- Harry Mulisch


En nog een super grappige :

Alle guppies die ik had
zwemmen nu in onze kat.
Nou ja, waarschijnlijk zijn ze dood.
Hij viste zo,
zo met zijn poot.
Er is er maar één die hij miste.
Oh- omdat hij zich vergiste?
Katje dom en van de tel?
Maakt niet uit, kan me niet schelen:
liever deze in z'n uppie.
Superguppie in mijn kom.
Er nog zijn, daar gaat het om!

- Edward van de Vendel

1 opmerking:

ArtZinside zei

hahahhaa wat een vrolijkheid:D