maandag 14 maart 2011

Haar

Zo ben ik, als ik een idee heb krijg ik het niet meer uit me hoofd en moet ik het doen anders gaat het niet weg. En meestal doe ik het ook gewoon. Net als toen ik mn haar ging blonderen, dat pakte wat minder uit... Maar nu wil ik dus mn haar kort knippen en aan de ene kant denk ik zoals altijd waarom niet. Het groeit heus wel weer aan, als het lelijk is is het geen wereldramp want er zijn vast wel mensen die het wel mooi vinden. En ik vind niet snel iets lelijk. Ik ben meestal degene die bij de kapper zegt, ga je gang doe maar wat leuks! Ik weet wel dat het heel erg wennen zal zijn. Maar ook weer iets nieuws, iets wat niemand heeft. Misschien is het gewoon de grote verandering waar je bang voor bent.

Dit schreef ik vannochten nog even snel voordat ik naar school ging, en ik heb er natuurlijk nog een goed over nagedacht. En ik heb besloten dat ik het ga doen :D! Ik heb net een afspraak gemaakt bij de Kinki Kapper op de Hoogstraat in Rotterdam. Om 11:45 gaat het gebeuren! Ik ben benieuwd :)