dinsdag 3 augustus 2010

ZOOmers dagje

Vandaag ben ik een daagje naar Blijdorp gegaan met Joyce en Fleur. We zouden op Centraal afspreken, waar ik Joyce al voorbij liep omdat ik haar niet herkende XD. Toen zijn we naar de ingang gelopen. s'Ochtends was het meteen al super warm! En ik had mijn jas maar voor de zekerheid meegenomen, voor als het ging regenen. Nou ja, eigenlijk stond mijn moeder er op en had ik geen zin om in discussie te gaan xD. Maar het was dus heeeeerlijk weer vandaag. Het was daarom ook echt ontzettend druk in de dierentuin. We hebben het baby olifantje gezien, echt heel schattig. Helaas niet de kleine tijgertjes... Ook hebben ze sinds kort een vogelshow in Blijdorp, die ook gaaf was. Wooow, en die nieuwe savanne is echt heel mooi geworden! Je kunt nu veel dichter bij de giraffen. Op de foto rechts ben ik met Fleur, en de linkse met Joyce. Het was weer een heerlijk dagje uit!  

Ook was mn zusje vandaag opeens wel heel slim geworden. Ze had namelijk de verkeerde boeken gekregen (die van 4VWO Anders hahaha). Had mn moeder verkeerd besteld, dus dat was wel grappig.

Morgen moet ik weer werken, en s'avonds naar de WNS. ... Als het niet regent. Ik hoop wel dat het doorgaat! Deze keer gaat Ilse mee : D.

Geen opmerkingen: