maandag 2 augustus 2010

Weer een weekje voorbij..

Nog even een update! En weer een week voorbij... wat gaat de vakantie toch snel! Nog 3 weken, en dan moeten we alweer naar school!  Woensdag ben ik natuurlijk weer gaan Wednesdaynight skaten. Ooooh en we zijn zo vaak op de foto geweest! Hahah, ja onze missie was deze keer wel geslaagd. Het was harstikke gezellig, en we kregen in pauze geen water (haha, ik was vorige keer zo teleurgesteld dat er alleen water was XD!). 
Zaterdag avond nog even naar de bios geweest, naar Letter to Julliet. Echt een super leuke film! Heb echt weer genoten : D Zondag zijn we met het gezin naar de outlet in Roosendaal gegaan. Alleen een leuke bikini gekocht, maar verder niets. Ohja! en nog een nieuwe pyama broek, haha echt super leuk. Vandaag weer naar de bios geweest. Eindelijk naar de 'The Sorcerer's Appentice'. Hij was zoooooooo gaaf, echt, ik zou het aan iedereen aanraden. Hij is het echt waard om in de bioscoop te zien. Ik was met Ilse en Yara. Haha, ik wilde wat eerder in de stad zijn, vergeet ik de tijd, dus de trein gemist. En toen nam ik dus de volgende, rijdt die echt nét voor mn neus weg! Dus ik me moeder bellen, kan je me naar de metro brengen dan ben ik nog een beetje op tijd. Komen we aan bij de metro rijdt die ook echt net weg voor mn neus. Ik nog helemaal rennen maar nee XD. Dus toen kwam ik Ilse tegen bij de metro, haha heel het verhaal verteld xD. Maar in ieder geval, de film was geweldig!



Ohja! En ik heb nog een broek en een shirt gekocht vandaag. Hahaha toen ik dat shirt zag moest ik het gewoon kopen! Ik was eigenlijk heel boos, omdat ik zon leuke broek had gevonden. Echt helemaal inge, maar toen ging ik hem passen, paste mijn voeten niet door het eind van de pijpen. Sloeg echt helemaal nergens op XD. Maar toen zag ik dat shirt, en had ik die maar gekocht.


Morgen ga ik heel onverwachts naar Blijdorp met twee meiden van de kunstacademie, Fleur en Joyce. Ik heb er echt super zin in! Ook al lang niet in Blijdorp geweest, dus dat wordt harstikke gezellig!

Geen opmerkingen: