donderdag 12 augustus 2010

Mijn leven als 18 jarige

aja, nu ben ik 18. M'n verjaardag was harstikke gezellig. Van mijn ouders heb ik een heel mooi horloge gekregen : D Ik ben er nu al aan gewend! En nog Douglas bonnen van mijn zusje en 2 CD's. Die bonnen heb ik meteen uitgegeven aan een luchtje wat ik al hééeel lang wilde, maar die eigenlijk iets te duur was. Voor de rest heb ik geld gevraagt, omdat ik graag een cameratje wilde kopen. Nou, dat heb ik dus vandaag gedaan, vandaar dat ik nu pas blog ; ). Het is een Nikon Coolpix 4000 geworden. Een leuk klein cmopact cameraatje met touchscreen en acculader. Ik zal nog wat foto's posten, en dan ga ik weer stoppen. Het was een drukke week, zowel leuke dingen gedaan als gewerkt. Ik moet alleen nog morgen koopavond, en zaterdag heel de dag. En dan.. ben ik klaar met werken voor deze vakantie! Dan ga ik lekker nog paar daagjes op vakantie naar Duitsland!


1 opmerking:

ArtZinside zei

super leuk! en zo zo een camera met touchscreen! doe maar luxe! hihi nou kan niet wachten tot je feest! ik neem dan mijn camera ook mee;)