vrijdag 27 augustus 2010

Long time since...

Sorry! Dat ik zo lang niet geblogt heb, maar ik ga weer beginnen hoor. Laatste week van de vakantie wilde ik eigenlijk op de motor weg, maar het was echt pisweer. Dus we zijn in plaats van vakantie allemaal leuke dingen gaan doen. Naar de Bataviawerf geweest, flims, Amsterdam (Madame Tussauds!) Dus dat was allemaal erg gezellig. Vrijdag avond vierde ik m'n verjaardag voor al m'n vrienden. Er was een grote party tent opgezet (met moeite want het was zoooo warm). En Simone bleef nog logeren : D. Het feest was super geslaagd, echt heeeeel gezellig. Zaterdag avond was er feest bij Joelle omdat ze jarig was en zondag ben ik nog naar Simone gegaan met de trein voor haar verjaardag. Dus het was een druk weekeind! Maar wel heerlijk zo voor school. Raar dat er nu al een week school voorbij is, het lijkt weer gewoon normaal. Ik ben het nu al zat! (Haha nee hoor).

Geen opmerkingen: