zaterdag 14 juli 2012

Voorbereidingen

Nog 2 weekjes. En dan zit ik in Zweden, en ik realiseerde me, dat ik toch nog best wel veel spullen moest aanschaffen..
Dus ik heb gister 2 broeken bestelt, en een mooie winddichte jas/trui achtig iets. Ook had ik een hele mooie rugtas gezien, maar die was maar 35 liter. Ik wilde ook heel graag een grote rugzak. Dus morgen ga ik even naar de Perry sport om deze rugzak te passen.



Ook heb ik gelukkig het weekeind extra gewerkt, en mag ik volgende week nog 4 dagen werken. Want je begrijpt, ik ben nu natuurlijk ontzettend blut. 22 juli nog even mn verjaardag vieren voor dat ik op vakantie ga!

Ohja! woensdag nog naar Blijdorp geweest, ontzettend gezellig gehad. En wat blijft de dierentuin toch leuk.



Ohja, ik had zo mn oude iPod nog terug gevonden. En daar stond echt een van mn aller leukste albums op, zie ik helemaal was vergeten. Dus ik ben weer helemaal in de ban van Red Light Company. 


Geen opmerkingen: