maandag 9 juli 2012

Autocorrect (2)

Gewoon omdat ik mn blog weer wil gaan bijhouden. Maar ik heb eigenlijk niet zo veel te vertellen. Ach, dan lezen jullie maar een keer een saai blog!

T' hele weekeind gewerkt. lekker uurtjes gemaakt. Vrijdag avond nog even bij Joelle langs geweest voor een echte ladies night, want dat moet toch ook gebeuren.

Nog maar 19 nichtjes slapen en dan ga ik eindelijk op vakantie. Twee weken naar Zweden, ontzettend spannend. Maar ik heb er reuze zin in. Nu hopen dat het een beetje redelijk weer is daar in 't noorden.

Even een extra toevoeging aan het vorige blog:

Ohja, en ik heb weer zo gelachen met de autocorrect. Ik had er al een keer een stukje over geschreven, dus las dat terug. En ik ben meteen weer even gaan kijken voor nieuwe. Een selectie:












Geen opmerkingen: