vrijdag 28 oktober 2011

Weekeind!

Vandaag maar tot half 11 les, dus dat was lekker! Wat gaan de weken toch snel zeg.. zeker als je maar 4 dagen in de week naar school moet, dan is het zo weer weekeind. Vanavond ga ik met Carola naar Joelle, en dan gezellig uit! Morgen een middagje werken, en zondag vrij. En dan maandag avond gezellig met Wessel naar Moke in het Oude Luxor! Echt super leuk, had het van de zomer als verjaardagscadeautje gekregen van hem. Dus daar heb ik ook zin innn!

De schaatsen waar ik over schreef, die ik op marktplaats had gevonden, zijn het helaas niet geworden. Ze waren veel te klein! Dus dat was echt heel erg jammer. Ben meteen gaan zoeken naar schaatsen in maar 43. (!!!) Heb ook al een paar nieuwe gevonden, maar er stond geen vraagprijs bij helaas... Dus die heb ik meteen even gemailt hoeveel ze er voor wilde hebben. Maar even afwachten dus!

Ook zag ik op mijn moeders blog een paar leuke foto's van mn zogenaamde atelier! Dus het leek me wel even leuk voor de mensen die het nog nooit gezien hadden, ook even die foto's te plaatsen :)



2 opmerkingen:

ArtZinside zei

hahaha ik had de foto's inderdaad al gezien lol

Vieta zei

Woooow super fijn atelier! Lekker praktisch die plakken :D