dinsdag 25 oktober 2011

Centjes!

Jaaaa ik ben blij! Vandaag op school mn eerste beoordeling gekregen, en t was hartstikke goed! Niet anders verwacht hoor, er zijn ook geen onvoldoendes gevallen. Maar toch!

Ik ben inmiddels ook aan de slag bij de Tuinen op de Oosterhof. Tot nu toe bevalt het echt ontzettend goed, leuke collega's en ik leer ontzettend veel. En natuurlijk centjesss! Maar ik krijg pas over 3 weken uitbetaald ofzo.. dus dat ik minder. Maarja, krijg ik wel veel in een keer!

Ik heb bij de H&M zo'n mooie winterjas gezien. Maar hij was 70 euro, nog niet eens zo duur. Maarja, als je niet zo veel geld te besteden hebt moet je toch kiezen. Ook had ik schaatsen gezien op marktplaats die ik heel graag wilde hebben... en die waren ook al 60 euro. Dus ik moest kiezen. Tot mn moeder mij net op belde dat ik een cadeaubon van 50% korting thuis gestuurd had gekregen van de H&M. Dus ik heb meteen de jas bestelt, en de schaatsen ga ik binnenkort even passen! jeej!


Verder gaat alles hartstikke goed, vrijdag avond zijn we met zn 4en (met mn vriendinnen) lekker uitgegaan en bij Joelle in de stad blijven slapen. Was heeeel gezellig!

1 opmerking:

ArtZinside zei

hahahhaa jij hebt ook altijd net geluk he, eerst ritualen bon, nu h&m bon..