zaterdag 1 oktober 2011

En alweer...

Haha ja hoor ik heb alweer nieuwe schoenen! Ik had op internet een 2e hands zaakje gevonden in Rotterdam: www.vintagefootwear.nl . Waar ze echt superveel leuke, en dus goedkope, schoenen hebben. Ik had Dr Martens gezien met slangenprint, die echt heel gaaf waren, voor maar 35 euro! Dus ik meteen gevraagd of ze die nog hadden staan. En ze hadden ze nog dus ik ging ze vandaag ophalen. Maar helaas paste ze niet, omdat het een vrouwen maat 42 van Dr Marten was.. en die zijn te smal voor mij. Dus helaas. Maar ik had op de site ook andere hele gave schoenen gezien, en die waren maat 43! En ze pasten super goed, dus die heb ik maar gekocht :D

Ik heb er even een printscreen van gemaakt (haha eerst opgezocht hoe dat moest met de mac, en hoe ik dan dat plaatje nog kon uitknippen xD)... Maar het is gelukt! Tadaaa! Zijn ze niet geweldig!?

Geen opmerkingen: