maandag 13 september 2010

Groene taarten en appelpop

Wat een weekeind! Ik word al moe als ik er aan denk dat ik het allemaal moet gaan typen XD. Maargoed. Vrijdag was Joshua jarig, dus de dag ervoor had ik een taart voor hem gebakken. Een groene taart! Hij was groen van binnen, en er zat een groene fondant-laag omheen. Hij was echt suuuper lekker. Monika was met de auto naar school gegaan om hem te brengen.

Ook was Marianne vandaag jarig, dus ik was met Lynn een cadeautje gaan kopen bij de Wereldwinkel. Echt een super leuke tas voor haar gekocht. En ik had ook voor mezelf meteen een tas gekocht. Ik wilde hem al zoooo lang, dus toch maar gekocht. Marianne vierde zaterdag haar verjaardag, alleen kon ik dan niet komen omdat ik naar Appelpop ging. Dus dat was wel super jammer.

Na de wereldwinkel snel naar huis gehaast, snel gedoucht (want ik had net gym gehad). En toen weer snel naar de Bram Ladage geracet, omdat Koen en Wessel daar op me stonden te wachten. We hadden kaarten voor Lozen, het indianenmeisje in het Isala. De voorstelling was echt super leuk. Er speelden wat mensen van school in, en wat mensen van de basisschool die ik nog herkende. Dus dat was wel cool. Na de voorstelling waren we nog naar Finley's gegaan. Maar ben wel vroeg naar huis gegaan, want ik moest de dag erna tot... lang opblijven XD.

Zaterdag was APPELPOPPPP. We (ik en Wessel) hadden de trein van 10 over half 11. We hebben zo'n 2 uur in de trein gezeten, omdat we besloten de stoptrein naar Utrecht C te nemen i.p.v de spinter. Ik had verwacht dat de trein naar Tiel echt bom vol zat, maar we konden gewoon zitten. Later zat hij wel voller. En toen kwamen we bij Culemborg, en buiten stonden echt zoooooveel mensen XD. Wij blij dat we zaten. Toen we op Tiel aankwamen was het niet zo moeilijk het te vinden. We moesten even in de rij staan om naar binnen te gaan, maar dat viel wel mee. Je mocht natuurlijk geen eten en drinken mee naar binnen neenemen, dus al Wessel's drinken werd zonder pardon weggegooid. Het mijne zagen ze niet, en ook m'n paraplu mocht mee naar binnen. Die man zegt 'Ja stop je tas meteen dicht, ze mogen die paraplu niet zien'. Dus dat vond ik wel weer aardig. Niet dat ik hem nodig had, want het was echt geweldig weer! Toen we aankwamen was Jurk! bezig, dus zijn we daar nog even gaan kijken. Ookal hadden we die al gezien op 't Hitland festival. Was wel super leuk. Daarna waren we bij een of andere gare band, maar dat was niets XD. En toen.. Waylon, waar ik echt niet zo veel aan vond. Zijn muziek is wel leuk, maar niet voor zo lang. En hij was iets te bewust er van dat hij zo goed kon zingen. Ik vond hem maar een beetje een engerd. Toen waren we geloof ik naar Moss geweest. Dat vond ik echt zo ontzettend goed. We waren daar lekker in t gras gaan liggen, en gewoon luisteren. Het was echt van die muziek waar je gewoon niet doorheen mag praten maar gewoon moet luisteren. Ik vond het echt zoo vet.
Daarna gingen we een uur van te voren naar Bløf. Maar het was het zoooo waard. Het was echt cool, we stonden bij helemaal vooraan. Het was zo goed! Iedereen ging echt helemaal uit zn dak, en dat is zo super als je vooraan staat. Het was alleen jammer want toen Bløf afgelopen was begon Di-rect... en de mensen die achter ons stonden bij Bløf stonden nu voor ons bij Di-rect hahahaha. Maar daar was niets aan te doen. We gingen nog Ilse opzoeken want die was er ook, en we waren nog Renée tegengekomen :). s'Avonds waren we nog naar Moss en Alphabeat geweest. Ooooh en het was zo druk he, niet normaal. Ik vreesde echt voor de trein die we moesten nemen om 00:35. Ik dacht die zit stamp vol. Maar het viel reuze mee en we waren goed op tijd. We konden zelfs lekker zitten :D. Eenmaal op Utrecht Centraal moesten we mn vader nog vinden. En die heeft ons verder naar huis gebracht. Om 2 uur / half 3 waren we thuis. Het was echt een onwijs gezellige dag!

Zondag wilde ik om half 11 naar Marianne, maar ik werd om kwart voor 11 wakker. Dus dat ging niet meer lukken. Ik heb nog even verder geslapen erna. Haha, ik ben nu echt zoooo verkouden, niet normaal. Om 1 uur was ik nog naar de Oosterhof gegaan en heb ik een nieuwe mobiel gekocht! Een Nokia N97 Mini om precies te zijn. Ben dr super blij mee. En toen s'avonds naar Marianne gegaan nog voor dr verjaardag. Nog de energie bij elkaar geschraapt om even te basketballen met Marianne en Serim XD. Het was wel gezellig.

Een super weekeind dus :D !

Geen opmerkingen: