zondag 25 juli 2010

zondagse update

Even een update van deze week! Zoals jullie al gelezen hadden ben ik dinsdag naar de Kralingse plas geskate. Heerlijk zo'n vrije dag, maar de dag erna moest ik gewoon weer werken. Maar de dag ging snel en al gauw kwam mijn oom Fred me ophalen van m'n werk, ik zou namelijk bij m'n oom en tante eten. En dan vervolgens gauw doorgaan om Wessel op te halen, en dan naar de Wednesdaynight skate! Een tocht van 16 kilometer door Rotterdam. Het zou er nog even om hangen of het ging regenen of niet, maar het is gelukkig droog gebleven. Nou is ons doel altijd om zo vaak mogelijk op de foto te komen tijdens de tocht. Dat was deze keer niet helemaal gelukt, maar volgende keer een beter! Natuurlijk meteen de dag erna met mn tante het web afgezocht naar foto's van ons, en we zijn toch één keer gespot tijdens het rijden : D!
(Actie foto...)
Al met al was het heel gezellig, en volgende week ga ik natuuuurlijk weer. Alleen was het jammer dat ik op de terugweg in de auto opeens een bloedneus kreeg, en niet zomaar een, nee het bleef maar stromen. Ik was helemaal doorweekt van het bloed, en had geen zakdoekje of iets dergelijks bij de hand. Toen ik thuiskwam meteen naar de deur gerent, kleren uitgedaan en meteen in koud water gegooid. Anders wordt het natuurlijk nooit meer schoon. M'n tante had al m'n spullen uit de auto gepakt zodat ik snel kon rennen. Wat bleek, ze was mijn handtas vergeten omdat die voorin de auto lag. Maar daar kwam ik pas de dag erna om 1 uur achter. s'Ochtends was ik naar de dokter gegaan (10 over 8 op m'n vrije dag!!!) om te vertellen over de bloedneus, en over mijn keelontsteking. Ik heb vroeger vaker last gehad van bloedneuzen namelijk. Hij adviseerde veel te neussprayen, en voor de keelontsteking moest ik maar gewoon hoestsnoepjes nemen. Maar hij had voor de zekerheid toch maar een anitbiotica voorgeschreven voor het geval het erger werd. Toen kwam ik er dus achter dat mijn handtas vermist was. Dus ik wilde mijn tante bellen, bleek dat de telefoon leeg was, en ze me al heel de dag had geprobeerd te bellen. (Wat natuurlijk niet kon op mijn mobiel want die zat in mijn handtas XD). Dus de dag erna ging ik er naartoe fietsen, wat ook niet kon op mijn eigen fiets, want m'n fietssleutel zat in... juist, mijn handtas. Dus ik op de mini-fiets van Monika er naar toe. Eenmaal daar hebben we even gezocht voor foto's van de dag ervoor. Toen ik thuiskwam nog even boodschappen gedaan, en het huis opgeruimt met m'n moeder. Want s'avonds zouden Ilse, Jess, Joshua en Glenn komen. Was echt super gezellig om ze weer even te zien. Jammer genoeg was Zaza op vakantie, en Jojo kon niet komen.
Holtkamper Cocoon
Vrijdag moest ik helaas van 12.00 tot 21.00 werken. Ik zou eigenlijk alleen koopavond werken van 17.30 tot 21.00, maar ze hadden me voor de hele dag gevraagd. Maar het viel allemaal mee, en de dag ging harstikke snel. Om 16.30 kreeg ik een uur pauze, en €8,95 om wat te eten te kopen. Dat van het hele uur pauze was al een verassing, en dat we geld kregen van de Etos zeker. Dus met een collega ben ik lekker bij de La Place gaan eten. Het was wel wat duurder, maar ik had er toch al op gerekent dat ik het zelf moest betalen. Een heerlijk broodje brie, een fruit-yoghurt drankje, en nog een toetje (wat veel te machtig en veel te groot was XD). Zaterdag kon ik eindelijk lekker uitslapen, eenmaal uit m'n bed was het zo warm dat ik meteen weer een bloedneus kreeg. Heel fijn... Mijn keel werd ook steeds erger dus s'ochtends meteen even de antibiotica gehaald. Toen ik de pillen zag wist ik het meteen weer. Ik had ze al een keer gehad, en ik word zo misselijk van die pillen. Dus mijn moeder meteen terug naar de apotheek om te vragen of er ook iets tegen misselijkheid was, maar dat moest op recept van de dokter. Gelukkig had ik nog pillen tegen de misselijkheid van de vorige keer :D. Mijn ouders hebben vrijdag een Holtkamper (zie afbeelding) gekocht, dus gingen we vandaag even naar de Holtkamper winkel om voor een keukentje te kijken. Daarna zijn Monika en ik naar de film geweest. We hebben namelijk allebei een Pathé Unlimited pas. Eerst waren we naar Eclipse geweest. Ik vond het maar een langdradig saai verhaal hoor, en veel dingen klopte ook niet. Maar al met al was het toch wel een grappige film om naar te kijken. Als het toch gratis is : D. Daarna zijn we met de tram naar Pathé de Kuip gegaan. Er draaiden niet zoveel leuke films behalve The Prince of Persia, maar die was al 10 minuten begonnen. We hebben toch snel kaarten gekocht, daarheen gerent, en we waren echt nét op tijd. We zaten wel helemaal vooraan, dat was jammer. Maar alsnog echt super genoten van de film. Echt super gaaf!
Vandaag werd ik wakker, en raad eens, een bloedneus XD. Voor de rest beetje luie dag, m'n kamer opgeruimd, en beetje piano gespeelt. Ik heb het even opgenomen, maar het is echt nog helemaal niet perfect. Ik kan het liedje nog helemaal niet, maar ik wilde het zo graag laten horen. In het middenstuk gaat het dan ook even fout. Misschien upload ik later nog een betere versie, misschien niet. Dit is het resultaat van vandaag!

Geen opmerkingen: