dinsdag 20 juli 2010

Kralingse plas

Vandaag was ik eindelijk vrij, na 5 dagen achter elkaar werken. Het is leuk werk hoor, maar dat was toch wel erg vermoeiend! Dus ik had besloten met Lynn en Marianne naar de kralingse plas te gaan. En ik zou gaan skaten. Dus dat was echt super leuk. We zijn lekker bijgebruind, en ik ben weer helemaal ready voor het werk morgen. Wat had ik dit nodig zeg, lekker dagje relaxen. Onderweg nog heerlijk 2x gestopt bij de MacDonalds op de hoofdweg. Het was wel echt ontzettend warm hoor! Zeker met het skaten liep het zweet van me hoofd haha! Ik was helemaal oververhit toen ik thuis kwam, dus ik ben nog even in ons bad gesprongen om af te koelen. Al met al was het een geslaagde dag!
Morgen moet ik eerst werken van 9.30 tot 17.30... lange dag. Dan ga ik bij m'n tante eten, dan naar de Wednesdaynightskate met Wessel. (Als ik dat nog aankan! hahaha.) En dan heb ik tot volgende week maandag heeeerlijk vakantie. Behalve vrijdag avond dan moet ik nog 3 uurtjes koopavond werken, maar dat kan ik dan nog wel aan ;). En donderdag komen me friends voor een gezellig singstar avondje! aaaah heb dr zin in, want ik mis iedereen wel hoor!