zondag 11 juli 2010

Kleine vakantie

Het is alweer de een na laatste dag van ons kleine vakantie. Gisteren zijn we met zijn allen naar de Busloose plassen gegaan, een heerlijk zwemmeer. Want het was natuurlijk veel te warm om naar de Apenheul te gaan.

We hebben s'avonds lekker laat gegeten, en laat in de avond ging het gelukkig nog regenen. En niet zo'n beetje ook! Het kwam echt met bakken naar beneden. Ook ging het nog verschrikkelijk onweren. Ik had wel gedacht dat het vandaag dus een beetje afgekoelt zou zijn, maar het is nog steeds ongelofelijk warm. M'n moeder was vannacht nog opgestaan omdat ze wat hoorde buiten. Was het een vos die de vuilnis aan het sorteren was! Dus ze had mn vader, tante, en mn nicht wakker gemaakt. Ik wou dat ze mij ook had wakker gemaakt, had ik best willen zien.
M'n tante, nichten en zusje zijn nu naar de receptie om een fiets te halen. En natuurlijk vanavond de finale! We zijn al met zn allen in het oranje gekleed natuurlijk. Dus dat gaat helemaal goed komen (hoop ik). Maar ja, ook al winnen we niet, hebben we het toch goed gedaan. Dan zijn we toch 2e? Dat vind ik al een hele prestatie hoor! Maar ik gun het ze wel om eerste te worden :).

Oh, inmiddels is de fiets gearriveerd! Het is een fiets voor 6 personen xD! En dan moet je met z'n 4en trappen hahaha! Ik heb er meteen even een foto van gemaakt.

Geen opmerkingen: