maandag 15 augustus 2011

Mn arme fietsie

Hihi ik moet jullie nog een verhaal vertellen over zaterdag! Ik was s'ochtends natuurlijk mijn krantjes aan het doen met Monika, en toen kregen we ruzie xD Dus ik zei dat ze naar huis moest gaan en dat ik het wel alleen afmaakte. Dus met een rothumeur ging ik verder. Bleef mn vinger tussen een brievenbus en werd mn nagel helemaal paars (dat is gelukkig goed gekomen xD). En toen keek ik naar mn hand en zag ik werkelijk de grootste spin die ik ooit gezien had.... op mijn hand. Dus jullie begrijpen wel hoe ik toen reageerde xD Sinds ik de krant doe zie ik spinnen overal.. Dus nog chagrijniger ging ik weer verder en toen spong opeens een spaak uit mn fiets.. Dus ik dacht dat ik wel door kon rijden. Ik had nog een half uur en één straat dus ik dacht ik maak het even voordat het fout gaat. Nou ben ik daar dus niet heel goed in.. blijkbaar! Want de spaak zat met mn snelbinders om de as van het wiel heen gedraaid, en mn fiets ging dus ook niet meer vooruit. Dus ik mn moeder gebeld die me kwam ophalen met de auto. Ik zou de laatste staat nog doen met de auto, ging allemaal goed tot ik aan het eind van de staat 3 kranten te weinig had! Boos! Ik de Telegraaf bellen maar die namen niet op, dus ik de nummers doorgegeven die ik geen krant had gegeven (nooit meer iets van gehoord, wat ik erg onbeleefd vind..)
Dus eindelijk thuis zouden we de fiets in de middag op gaan halen met mijn vaders auto. Mijn moeder heeft een Toyota Starlet, dus daar past hij niet in. Dus om een uur of 12 stappen wij in de auto om naar de zaak te rijden. Daar stond de grote auto namelijk omdat mijn vader 3 dagen weg was op de motor met vrienden. We komen aan en de auto is spoorloos. Helemaal in de stress, hij zou toch niet gestolen zijn?? Dan is dit echt een kut dag! Geen van ons beide wist de code van de zaak zeker.. dus dan maar mn vader bellen. Maar geen van ons beide had een mobiel bij ons, dus we moesten terug naar huis. Terug thuis mijn vader gebeld maar die nam niet op, dan maar een smsje. Wat bleek nou, de auto hadden ze binnen gezet voor de veiligheid. Oke gelukkig, terug naar de zaak. Zitten we in de grote auto en rijden naar de plek waar mn fiets nog stond zegt mn moeder. 'Heb je je sleutel?' Dus ik begin keihard te lachen 'Hahahaha oooohh neee ik ben hem thuis vergeten! hahahaha... ooh maar wacht eens even die heb ik toch helemaal niet nodig hij rijdt sowieso niet!!'. Blunder. Dus ik zit te vertellen over die ochtend en zeg dat ik hem met de ketting op slot had gedaan.. maar het kwartje valt nog niet bij ons allebei. Tot ik me dus opeens realiseer dat ik toch wel degelijk de sleutel nodig heb! Wéér terug naar huis. Eenmaal weer aangekomen bij mn fiets hebben we hem in de auto vervoert naar de zaak. Mijn vader had namelijk gezegd dat hij hem wel kon maken, en dat we hem dus niet naar de fietsenmaker hoefde te brengen. Wat ik dan weer jammer vond want dan gingen we meteen kijken naar een nieuwe fiets. Dus weer in de Toyota Starlet naar huis. 'Zullen we toch nog even fietsen gaan kijken..? Kijken kan gaan kwaad'. Dus zijn we toch nog even fietsen gaan kijken, geen een gekocht nog jammer genoeg :P. De rest van de dag hebben we niets gedaan hahahaha, geen puf meer!
... mn arme fietsie!

Gister ben ik heel de dag met Monika naar de bios geweest. We zijn eerst naar Monte Carlo geweest. Het was wel een leuke film, erggg voorspelbaar en cliché, zaal vol 13 jarige xD Maar wel een grappige film.



De tweede film was Larry Crowne. Een film met Tom Hanks en Julia Roberts.. dus wat moet ik daar nog over zeggen, dat zegt alles wel denk ik :D Hele leuke film.



Enn de laatste film was Bridemaids. Ik weet niet wat ik daar van moet denken. Het was alsof ze 2 totaal verschillende mensen hadden ingehuurd om de grappen te verzinnen. Er zaten zulke leuke stukjes in die ik echt heel erg grappig vond, en er zaten ook stukken in waar ik echt niet om kon lachen, van die humor waar ik echt van walg xD. Al met al ook een leuke film.

Geen opmerkingen: