zondag 21 augustus 2011

ateliertijd

Donderdag heb ik eindelijk mn verjaardag gevierd. Ik was die ochtend naar de kapper geweest, en daarna zou ik Simone in de stad zien en naar huis gaan, want ze bleef een nachtje slapen :). Mn verjaardag was heel gezellig, leuke cadeautjes gekregen! Waaronder leuke oorbellen van Nina, een écht spaarvarken van Joshua, een cadeaubon voor de Sabon van Jess, en ring met echte potloden erin van Joelle uit Kroatie, een coca cola receptenboek van Carola, een cd van Dazzled Kid (heel cool want er zit een potlood ín xD) van Ruben, een zelfgemaakt schetsboek van Marianne en Serim, en een concertkaartje voor Moke van Wessel! Om 2 uur lag ik alweer in mn bed, omdat ik helaas de volgende dag de krant weer moest doen en dus om 5 uur op moest, het was wel lief dat Simone mee ging :D Gelukkig hoef ik nu nog maar 5 dagen en dan ben ik er vanaf!

Ik was die vrijdag zo ontzettend moe, dat ik, nadat Simone weer weg was, heel de dag heb geslapen en pas sochtends weer wakker ben geworden xD. Gister heb ik heel de dag in het atelier gezeten, maar ik ben helemaal niet tevreden over wat ik gemaakt heb.. Maar vandaag heb ik ook nog wat gemaakt, en daar ben ik super blij mee. Dus dat ga ik wel even met jullie delen :D!


Geen opmerkingen: