donderdag 4 maart 2010

HKU

Complementaire kleuren
Vandaag weer lekker geschildert. Sinds we zaterdag op de Hogeschool voor Kunsten in Utrecht heel de dag geschildert hebben, heb ik de smaak helemaal te pakken. Volgende zaterdag is het de laatste les 2D en dan gaan we naar het blok 3D. Lijkt me ook wel leuk. We gaan ook naar de digitale werkplaats waar we eigen filmpjes gaan maken, en gaan op excursie. De opdracht voor deze week was 5 schilderijen maken in de complementaire kleuren. Je mocht de dingen gebruiken die je in de vorige lessen had geleert. Deze 2 vind ik persoonlijk het mooist, en ik wil deze dan ook graag even showen!
Het was wel erg veel werk, omdat ik ook nog al mijn andere werk moet verbeteren voor de beoordeling. En natuurlijk ook nog mijn normale huiswerk maken. Het is toch fijn dat ik weer wat te doen heb ;)

2 opmerkingen:

Brigitte aka Scrappassie zei

Mooi hoor ! Wacht met smart op een nieuw blogje ;-)

Inge zei

*hinthint*