donderdag 25 maart 2010

21 jaar

Vandaag ruimde ik mijn kamer op. Het resultaat: vermiste oorbellen gevonden, zo'n 60 cent, een super grappige schoolfoto, en een briefje. Nou wil ik het hebben over dit briefje. Hierop staat namelijk 'Inge pas over !!10!! jaar openmaaken! (dan ben ik 21 jaar)'. Ik dacht dat ik wist wat er in stond. Namelijk een brief voor God die we moesten maken bij godsdienst, maar die heb ik daarnet ook terug gevonden. Dus wat er in dat briefje staat, is een raadsel. Het roept naar me 'Maak me open' maar ik laat het toch maar dicht. Ik ga het heel goed bewaren, en het openmaken als ik 21 ben.






Gisteren ben ik naar de Kralingseplas gefiets samen met Lynn en Nina. Het was immers heerlijk weer. Ik heb wat geschetst daar en we zijn weer naar huis gefietst. s'Avonds ben ik nog naar de PWS-presentatie's geweest, ook op de fiets! Dus dat vond ik weer heel goed van mezelf :). En, wat heb ik zin om mijn examenjaar in te gaan zeg ;) Zeker omdat ik na de 3e toetsperiode altijd het gevoel heb dat het al vakantie is. Zeker nu het zulk lekker weer is!

1 opmerking:

DoodleDesign zei

Hii.. Even though I don't understand a word, I really appreciate your talent.

Keep it up :))