maandag 16 januari 2012

Zweden

Jeetje, ik heb al zo lang niet meer geblogt, dat opeens blogger helemaal veranderd is. Nou kan het natuurlijk ook dat dat gewoon gister is gebeurt bedenk ik me… maar goed. Ik heb gewoon lang niet geblogt, laten we het daar op houden!

Dus vandaar dat ik even gauw weer wat van me laat horen hoor.

Vandaag weer naar school geweest, we hebben 2 weken seminars, en ik ga boekbinden. Bleek dat het helemaal niet echt boekbinden was.. maar we gaan gewoon drukken heel de tijd. Beetje teleurstellend, maar ik ga er het leukste van maken! Enn als het af is zet ik het er wel op. Als ik dat dan niet vergeet natuurlijk!

Wel leuk nieuws is dat ik waarschijnlijk deze zomer naar Zweden ga. Ik ga met een groepsreis mee. Ik heb hem even uitgezet op google maps: Zweden rondreis
Ik heb het geld bijna bij elkaar dus Zweden here I come.

Ehhh even kijken of ik voor jullie nog een leuk filmpje heb… Ohja ja ja! Dit is zooo vet:

Geen opmerkingen: